Lermoos komt dichterbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu Lermoos komt dichterbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu

Lermoos komt dichterbij

Door: Anous

Blijf op de hoogte en volg Anous

09 December 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Het is zover. De laaste werkdag zat er gisteren op. Ik was al aan het proberen tussendoor een beetje mijn tas te pakken, maar ja, dat was natuurlijk niet zo gelukt. Dus gisterenavond was de grote pakavond. En het ging allemaal wel soepel. Zeker met de gedachte dat ik ook nog de hele woensdag heb om alles af te maken. Alles bleef goed gaan, dus aan het eind van de avond was ik zo goed als gepakt!

Na de laaste nacht in eigen bedje begon de dag al vroeg. Om kwart over 7 mocht ik me melden bij de fysiotherapeute. Met het heerlijke NL weer was ik meteen goed wakker! Daarna Dirk-Jan en Frederik verschoont en naar hun reisbak verplaatst. Tot nu toe vermaken ze zich er prima in. Nu maar hopen dat ze de reis ook goed overleven! Dan kunnen de 2 gouden vriendjes ook genieten van een seizoen Lermoos!

Om 14 uur word ik opgehaald door Nick, dan gaan we met (Al) mijn spullen naar zijn huis en gaan we de auto inpakken met alles. Ben heel benieuwd hoe het gaat passen. Als ik zo al mijn spullen op het bed zie staan neem ik natuurlijk toch weer veel te veel mee!

Omdat ik nu al weet dat ik het met kerst en oud en nieuw heel druk zal krijgen met skiles geven en alle gezelligheid te vieren wil ik iedereen op deze manier alvast een vrolijk kerstfeest wensen en een gelukkig Nieuwjaar. Iedereen voorzichtig met vuurwerk…….Ik zal op dat moment de kroeg niet uitkomen. Zo eng vind ik het. En verder zal ik zo nu en dan een verhaaltje schrijven over het reilen en zeilen in Lermoos! En wil ik natuurlijk graag jullie reacties lezen!! Mocht je een reactie achter willen laten zonder dat iedereen het leest, kan ook. Mail naar vanmaanenanous@gmail.com. Ik kijk in ieder geval uit naar al jullie verhalen en belevenissen!

Lieve groeten Anous

• 09 December 2009 - 14:02

Natascha:

hoi hoi

jah het gaat bijna beginnen. Vanavond ga ik de spullen bij elkaar zoeken. en heb zaterdag mijn laatste werkdag en komt mijn nichtje nog logeren en dan dinsdag op weg naar lermoos. ik zal daar als het goed is rond half 5 aankomen.

heb er al zin!

jullie ook een goede reis en tot dinsdag!

groetjes natascha

• 09 December 2009 - 17:51

Lineke:

HAVE FUN!!!!

• 09 December 2009 - 18:51

Miranda:

Heeey,

Heel veel plezier en ik lees het wel weer!!

Doewie Miranda

• 09 December 2009 - 21:11

Jacques En Greet:

Ik heb jullie vanavond nog gedag gezegd maar nogmaals een hele goede reis morgen (ik zwaai jullie niet uit hoor om 5 uur) en veel plezier in Oostenrijk.
    Heel, heel, heel misschien komen we nog wel langs om te langlaufen of te wandelen.
    Groetjes Jacques en Greet