jaja, hier is het 1e bericht dan!!! - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Anous Maanen - WaarBenJij.nu jaja, hier is het 1e bericht dan!!! - Reisverslag uit Lermoos, Oostenrijk van Anous Maanen - WaarBenJij.nu

jaja, hier is het 1e bericht dan!!!

Door: Anous

Blijf op de hoogte en volg Anous

13 Januari 2008 | Oostenrijk, Lermoos

Hallo Allemaal,

Hierbij weer een bericht uit een wit Oostenrijk! Alles is helemaal goed. Inmiddels zijn er 3(heftige) weken voorbij. Ik zal een korte samenvatting geven zodat iedereen weer op de hoogte is hoe het ook al weer gaat in het oh zo mooie Lermoos.

Dit jaar woon in niet in het Holland House maar heb samen met Femkge (en sinds gister ook Ollie) beschikking over een mooie villa die ook nog eens dichter bij de Jux en de Lamme ente ligt. Alleen maar voordelen dus!!!

1e week ben ik behoorlijk ziek geweest, heftige buikvirus gehad. (Nog een kado van mijn werk in de kinderdagverblijven in NL) Ik heb zelf (bijna) een hele week geen bier gedronken…..Dan is het voor de meesten wel duidelijk hoe ernstig de situatie was! Verder die week een leuk lief groepje gehad met allemaal Nederlandse kindern!

Week 2, ik mocht inmiddels weer een biertje!! De fam is langs geweest, verder waren de broers uit Groningen er ook en de groep van Milou was er. Veel drukte en gezelligheid. Tussendoor nog een beetje skiles geven…..daarna apreskien en daarna (als het uitkwam) nog snel een hapje eten en normaal gesproken lag ik dan echt wel in mijn bedje…..Dit jaar zelfs een paar keer gepresteerd om ook nog ‘savonds terug te komen in de lamme ente!!! Al was het alleen maar om het gezicht van die Rebeckga te zien!! Al met al een super week gehad. Ben er achter gekomen dat ik nog meer kan feesten dan ik dus al deed….alleen voor mijn stem had dat natuurlijk geen positieve gevolgen. In week 1 was die al weg, die kwam dus niet meer terug….
Nog kinderen van vorig jaar gezien en hun ouders….hun reactie was, goh heb je weer zoveel stem als vorig jaar. Zal voorlopig wel zo blijven dus. De 2e week 3 Nederlandse kinderen en 6 Ieren gehad….leuke week gehad!!

3e week, ik dacht, kerstvakantie is voorbij, nu gaat de rust wel een beetje beginnen…..maar nee, in Duitsland hadden ze nog op veel plekken vakantie, dus het was eigenlijk volle kanne aan het werk. Omdat het zoveel duisters waren moest ik er dit deze week echt aan geloven…..ik moest toch echt Duits gaan spreken….de volgende dag kwam er nog een Iers jongetje bij en een (heel lief) Nederlands meisje (van 3 jaar) Alle sprache in 1 klasje! Ook deze week was weer erg gezellig. Wel rustiger aan gedaan met het stappen en het uitgaan…….Uitgaan is weer voorbij en apres skien probeer ik te minderen, maar ja, soms is het zo gezelllig.

In de villa waar wij wonen is geen televisie, daarom gaan we nog vaak naar het Holland House om daar een biertje te doen, onderweg naar morgen te kijken…..(ik moet er toch wel weer helemaal inkomen) en afgelopen donderdag is :Wie is de Mol begonnen!!!! Eindelijk niet op de avond van de skishow!!

Heel erg druk geweest dus de afgelopen 3 weken. En een plek om te internetten was nog niet echt gevonden……maar inmiddels zijn jullie het wel gewend toch….ongeveer 1x per maand een berichtje en geen nieuws is goed nieuws…..maar ooit gaat het goedkomen!!

Foto’s zijn er nu nog niet, maar later in het seizoen gaan die zeker komen!!

Lieve groeten uit een gezellig Lermoos
Anous


* Bar, ben je weer thuis in je big room in Amerika?? Hoe heb je het gehad en gaat het goed daar????

* Robin, kom je je biertje hier in Lermoos halen?? Lijkt me ook heel gezellig!!

* Ief, weet niet of je dit kan lezen….Heeel veel plezier en geniet van je reis…Ik ga (al ik internet) je site bijhouden!

* Robje, wanneer kom je nou???? Ollie weet niet wat voor bril ze op moet zetten en er wordt continu geklooid met het weer knopje…

* Hee nieuwe…..alles goed hier, ga snel een kaartje aan je sturen!!! Kunnen er meer texten in!

* Tamaar, bedankt voor je kaartje, we gaan proberen af te spreken in April…..Wil nu toch graag jou dochter een keer zien!!!

* Esther, ben je weer veilig teug in NL??? Genoten van de mooie reis?? Al plannen voor de zomer??? Ga je dit jaar gogo leiden met Siegert…HAHAHA

  • 13 Januari 2008 - 12:21

    Miranda:

    Hey Anous,

    Zo nu weer daarzo. Ja je biertjes moet je toch echt wel bijhouden he!!! Moet je nu je inhaalslag nog doen of heb je die inmiddels al gedaan? Ga je nu als je hier klaar bent weer naar het buitenland voor Kidsworld of blijf je dit keer in Nederland? Ik zelf weet nog niet wat ik ga doen heb wel weer zin om te gaan maar ik zit met dan met mijn huisje. Nou he nog viel spaße und ich spreche sie wieder. doeidoei,

    Miranda


  • 13 Januari 2008 - 13:09

    Lineke:

    Hey Anous!!

    Leuk leuk leuk! Berichtjes uit Lermoos...ik ben jaloers hoor...héél misschien kom ik toch een week, goed? Mag ik dan in jullie whalhalla slapen? hihi
    Ik had je nog een sms gestuurd, heb je die nog gehad? kreeg geen reactie, dus dacht dat ik toch dat cijfertje teveel erin had staan...geef ff je goeie nummer door, ok?

    Het was druk werken de laatste weken? Klinkt wel gezellig! Alleen die buikgriep is klote..

    Nou veel plezier nog en de groetjes aan iedereen daar!!

    x Nieuwe!

  • 13 Januari 2008 - 14:21

    Robin:

    He nous!

    goed te horen dat het allemaal goed gaat daar! Ik zou heel graag daar ff een biertje komen halen, maar ik vrees dat dat niet zal gaan ;) ik ga komende maand naar Las vegas, ik zal je laten weten hoe het was! Hopelijk kunnen we elkaar wel weer eens zien als je weer in nederland bent, ik weet niet eens meer hoe je eruit ziet!

    veel plezier daar!

  • 14 Januari 2008 - 08:04

    Ief:

    Hi!!

    Ik heb je site natuurlijk nog even gelezen voordat ik vertrek!:)
    Volgens mij vermaak je je daar echt super goed!! Wij vermaken ons altijd wel op plaats van bestemming!
    Voor mij wordt woensdag te grote dag dat ik vertrek! Spannen dus!
    Deze dagen een beetje de laatste spulletjes bij elkaar pakken en woensdag het vliegtuig pakken!
    Ga lekker verder genieten en we houden elkaar op de hoogte! Over een tijdje dus een kaartje vanuit Nieuw-zeeland!

    x Ief..

  • 14 Januari 2008 - 13:11

    Bar:

    Hey Anous,
    ben gisteravond weer aangekomen in Indiana. Stef wilde over 2 weken langskomen om te komen skien hier, maar nu blijkt dus dat er geen vlokje sneeuw is gevallen de afgelopen maand:S.
    Naja verder alles goed, ik heb niet gehuild tijdens de reis! goed he:P. Vanmiddag mn eerste les sociologie. Ik hoop dat het niveau wat hoger ligt dan vorig semester.
    spreek je snel weer.
    xxx
    bar

  • 14 Januari 2008 - 13:46

    Dita:

    Hoi Anous

    en alles nog kits op widum 1?
    Irene en ik komen al weer bijna de 30ste vertrekken we. Bedankt voor je leuke kerst kaart.
    groetjes mama van Femkge

  • 16 Januari 2008 - 18:56

    Rebec:

    Ha die Anous!!
    Leuk hoor, dat je iedereen weer op de hoogte houdt ;) En in 't bijzonder ERG leuk dat je spreciaal voor 'mij' terug kwam in de Lahme (dacht dat dat was omdat je 'staafje' dan nog niet vol was, hahaha??)Ik ben druk aan het leren voor 2 herren die ik volgende week heb(ja, dat heb je als je de eerste x bijna niet leert..)Gedraagd die Olly zich nog beetje? stomme vraag! TUURLIJK NIET. ze heeft me al paar x gesmst met 'schandelijke'details. héérlijk om goed op de hoogte gehouden te worden!! nou schat, ik zie je over 3,5 week!! kan haast niet wachten! wil hier helemaal niet zijn. mis allemaal leuke dingen(en daar hou ik NIET van!!) nieuwe roddels wil ik dus gelijk horen he??!!! tot de 10e Bonus!
    kus, Rebec

  • 16 Januari 2008 - 20:05

    Marjolein:

    hi skijuf!!!
    Het internetten is dus gelukt. Ik kwam jou site tegen en toen moest ik natuurlijk even een kijkje nemen! Veel plezier weer dit seizoen en tot snel in de lamme ente of verzamelplaats!!
    Groetjes marjolein (de nieuwe oad)

  • 09 Februari 2008 - 13:30

    LL:

    Ey Bonus,

    Na und, wie gehts da? Ik vind t tijd voor een nieuw berichtje! Lig me hier dood te vervelen want lig met n keelontsteking op bed, bleeeeeh, tis maar goed dat ik komende week niet zou komen, dan had ik t tripje mooi kunnen cancellen! Ik kreeg trouwens een smsje dat Gijs bij jou in het groepje had gezeten afgelopen week, volgens mij hebben ze t hardstikke naar hun zin gehad! Nja ik ga je niet langer ophouden, zie je sowieso over 2 weken, maar dat berichtje hoop ik toch eerder te lezen! Groetjes aan iedereen daar!

    Liefs,
    LL

  • 17 Februari 2008 - 10:52

    Veerle:

    Hee Nous!

    Klinkt mooi daar in Lermoos, gezellige boel! Zit te denken om misschien nog een weekje te komen boarden, maar moet even kijken of dat allemaal gaat lukken qua budget aangezien ik net een paar weken terug ben uit een fantastisch Marokko; wat een vette trip was dat!
    Kun jij misschien nog een low budget slaap plekkie voor mij regelen denk je? Dan kom ik lekker biertjes met je drinken in het Oostenrijkse hihi :D

    Niet te veel feesten he Nous, die kindjes moeten je kunnen horen hoor!!

    Kuss Veer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anous

Weg, onderweg, opweg naar wat mooi's!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 77718

Voorgaande reizen:

09 November 2017 - 01 December 2017

Rondreis Sri Lanka & Maladieven

01 September 2014 - 30 September 2014

Tanzania, Kilimanjaro, safari en Zanzibar!!!!

09 December 2011 - 20 Maart 2012

Weer naar Lermoos, de sneeuw in, lesgeven!!

26 Maart 2011 - 10 December 2011

gewoon in NL aan het werk, huis verbouwen!

22 Maart 2011 - 25 Maart 2011

Bijkomen van Lermoos in het mooi Ooij

10 December 2010 - 22 Maart 2011

Mooi Lermoos 2010 - 2011

11 September 2010 - 03 Oktober 2010

anous op de transiberien express

22 April 2010 - 25 Augustus 2010

Anous weer in Nederland

10 December 2009 - 21 April 2010

Op naar een mooi nieuw seizoen in Lermoos

11 December 2008 - 22 December 2009

Mijn eerste reis

16 November 2009 - 23 November 2009

Op vakantie naar Polen en de Oekraine

Landen bezocht: