Avond voor vertrek - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu Avond voor vertrek - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu

Avond voor vertrek

Door: Anous

Blijf op de hoogte en volg Anous

09 December 2010 | Nederland, Voorhout

Hallo Allemaal,

Inmiddels zijn we aangekomen bij de avond voor vertrek. Alles in ingepakt, de rollen goed verdeeld.
Anous pakt de auto in en Nick gaat rijden....ik vind het een mooie combi. Ik wordt ook steeds beter in de auto inpakken, met als gevolg dat er ook steeds meer mee kan!!!!

Het werkelijke vertrek is inmiddels ook echt aangekomen, daarmee is de zin ook alleen maar gegroeid!! Dus ik kan niet meer wachten! gelukkig hoef ik nog maar een paar uurtjes te slapen en dan gaat de reis beginnen!

Ik ga dit jaar beter dan vorig jaar proberen mijn weblog bij te houden! Moet toch haalbaar zijn. Als ik daar nou mijn best in ga doen, gaan jullie dan je best doen mij post te sturen......want nix is leuker dan post krijgen als je in het buitenland bent!

Hieronder mijn adres waar het kaartje naar toe mag±
Skischule Lermoos
T.a.v Anous
Kirchplatz 3
A 6631 Lermoos

Ik ben benieuwd, ik ga mijn best doen!
Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar en dat iedereen maag voorzichtig mag zijn met vuurwerk! maar als het goed is horen jullie toch weer snel van me!

Lieve groeten Juf Anous

• 09 December 2010 - 22:03

Jelske:

Heel veel plezier! En ik hoop dat het vannacht niet te glad is, en dat de sneeuwbuien onderweg uit blijjven ;) Tot ziens in de voorjaarsvakantie!

• 09 December 2010 - 22:33

Riet Stol:

Anous en Nick een hele goede reis toegewenst van ons en tot horens

• 10 December 2010 - 05:52

Ief!:

Hi Anous,

Veel plezier daar! Geniet er lekker van en ik zal je binnenkort een kaartje sturen!:)

xx

• 10 December 2010 - 08:13

Miranda:

Hoi Anous,

Heel veel plezier daar maar weer. Ik hou je site weer in de gaten en lees je avonturen graag!!!

Groetjes Miranda:D

• 10 December 2010 - 08:43

Sindy En Babette:

Hee lieffies,

Heel veel plezier met hopelijk veel goede sneeuw! En we hopen dat de vissen zich weer snel thuis voelen daar!

Dikke kus,

Sindy en Babette