eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Voorhout, Nederland van Anous Maanen - WaarBenJij.nu

eindelijk vertrekken

Door: Anous

Blijf op de hoogte en volg Anous

09 December 2011 | Nederland, Voorhout

Vrijdag 9 dec

eindelijk is de dag aangekomen dat we gaan vertrekken, via keulen naar Lermoos! Het vertrek schiet niet echt op. Aan de zin ligt het niet! Wel willen we alles netjes achterlaten en dat heeft altijd wat meer voeten in de aarde dan je denkt.

Eerst Nelis naar Leny brengen.....hij begon meteen te eten, wat betekend dat hij zich daar prima vermaakt! Ook het slapen bij de buren zal vast prima gaan.....toen de auto inpakken. Binnen 10 min stond alles (wat we tot dan toe ingepakt hadden) in de auto en dan ook zo dat Nick nog over alles heen kon kijken. Kunnen 2 conclusies uitgetrokken worden.....ok ik word steeds beter met het inpakken van een auto! Ga er voor het beste maar vanuit dat dat het is. Of we zijn echt van alles vergeten en daarom hebben we zoveel ruimte.....de officiele uitslag daarvan komt natuurlijk pas in Lermoos. Ik ga nog steeds maar uit van mijn inpakkunsten!

De reis, ging helemaal goed, Karin gaf keurig de route aan, dus dat ging prima. Op een gegeven moment, vlak voor Keulen zelf moesten we van de snelweg af, rchting Frechen.....Ook Karin gaf dat luidt en duidelijk aan....maar wat bleek, de afrit was afgesloten....we moeten de rode stip volgen....Karin maar zeuren, omdraaien, omdraaien....wij maar door rijden en inderdaad een rode stip, die dan maar volgen. Op een gegeven moment komen we bij een stoplicht, tja kiezen links of rechts....we hebben beide niet goed opgelet. Ik ben geen autorijder, dus heb altijd wat langer de tijd nodig om zo'n beslissing te nemen....Nick beslist eerder, die heeft ook het stuur vast en beslist Links.....ik reageer op de links met, mijn richtingsgevoel zegt toch rechts.....nee zegt Nick nog, zo rijden we terug. Inmiddels geen rode stip meer tegengekomen.....Wij navragen, toch de andere kant op....

Inmiddels was Karin ook weer aan de nieuwe route gewend en vonden we blindelings het hotel. Groot, netjes, helemaal prima dus. Wij snel inchecken en een biertje in de bar (nick bij zijn zere buikje nog aan de cola)

Hoera, fijn, komen er ook 2 NL bussen inchecken....wij snel maar een hapje eten besteld voordat die meute ook gaat eten...wat een grote groep zeg....maar er verder geen last van gehad omdat we daarvoor eten hadden besteld en de barman snel doorhad wat we dronken, dus dat kon tussendoor.

Aan de bar de route voor morgen bekeken....omdat we maar 1 dag hebben, moet alles er natuurlijk in...we hebben een mooie wandeling voor de boeg waar als het goed is alles wat we willen zien naar voren moet komen (mede thanx door Stefan)
Optijd naar bed, eerst nog even gebruik maken van het bad omdat we dat toch hebben en lekker dromen over morgen!!! Komt goed!

Groeten uit Keulen en morgen het nieuwe verslag!

groeten Anous

• 10 December 2011 - 09:14

Miranda:

Nou het klinkt alweer gezellig goeie reis verder en ik hou je site in de gaten.

Groetjes Miranda

• 21 December 2011 - 08:38

Sindy:

Ben dol op een bad! Waren van het weekend ff een weekendje weg en heb daar uiteraard heerlijk gebruik gemaakt van het bad. Wat kun je daar van genieten! Veel plezier waar je nu dan ook maar weer bent en ik volg je hoor! x